Współczesny handel międzynarodowy wymaga często przewożenia dużych ilości ładunków pomiędzy odległymi punktami na mapie świata. Aby osiągnąć jak największą efektywność przy jednoczesnym zachowaniu realnego i przewidywalnego czasu tranzytu warto skorzystać z wysyłek całokontenerowych FCL.
W Logius sp. z o.o. tworzymy nasz produkt morski opierając się na współpracy z zaufanymi i rzetelnymi partnerami takimi jak armatorzy, przewoźnicy oraz terminale portowe i kontenerowe. Daje nam to pewność, że rozwiązania jakie dostarczamy każdorazowo naszym klientom są uszyte na miarę ich potrzeb i oczekiwań a każdy etap procesu transportowego będzie przebiegał w niezachwiany sposób.
Poza transportami FCL zajmujemy się również organizacją wysyłek LCL (przy mniejszych wolumenach). Konsolidacja ładunków następuje w portach polskich oraz niemieckich.
Dodatkowo oferujemy również usługi celne takie jak odprawa eksportowa i importowa, oraz ubezpieczenie CARGO.

Zalety i wady: LCL vs FCL
Kierunki obsługiwane przez Logius sp. z o.o. w ramach spedycji morskiej:
Ameryka Północna | Ameryka Południowa | Afryka | Bliski Wschód | Daleki Wschód | Australia | Nowa Zelandia


Rodzaje realizowanych transportów morskich:



Konteneryklasyczne DV
Przeznaczony dla towarów w opakowaniach kartonowych, paczkach, skrzyniach, workach, balach, paletach oraz bębnach



Konteneryklasyczne HC
Przeznaczone są do transportu ładunków ponadgabarytowych, dzięki temu że są wyższe o około 30 cm od standardowego kontenera.


KonteneryOpen Top
Dzięki możliwości ładowania od góry przeważnie przewożą towary sypkie. Jednak nie jest to jedyny rodzaj przewożonego ładunku tymi kontenerami.


KonteneryFlat Rack
Sposób składania ścian do wewnątrz umożliwia przewożenie towaru o nietypowym kształcie i sposobie załadunku.


PrzesyłkiBreak-Bulk
Ładunek zostaje załadowane luzem na statek. Jeśli port nie ma możliwości do załadunku kontenerowego lub przewożony jest towar pondgabarytowy.


DrobnicaLCL
Jest to łączenie niewielkich przesyłek (między innymi od różnych dostawców dla różnych odbiorców) w celu transportu ich w jednym kontenerze

